دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

فوتبالیست مشهدی در ترکیب ثابت تیم ملی آذربایجان!| حق‌وردی؛ از ابومسلم تا باکو

  • کد خبر: ۷۹۶۶۸
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
  • ۱
فوتبالیست مشهدی در ترکیب ثابت تیم ملی آذربایجان!| حق‌وردی؛ از ابومسلم تا باکو
حجت حق‌وردی در سومین بازی خود برای اولین بار از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب تیم ملی آذربایجان، زیر نظر دی بیاسی درخشید.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی فوتبال جمهوری آذربایجان در پایان دور رفت مقدماتی جام‌جهانی به‌مصاف جمهوری ایرلند رفت و توانست در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع مشهدی‌اش به اولین امتیاز در گروه سخت و مرگ‌بار A این پیکار‌ها برسد. حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی و اهل مشهد، که چندی پیش پیشنهاد تیم‌ملی فوتبال جمهوری آذربایجان برای بازی در این کشور را پذیرفته بود، درحالی مقابل جمهوری ایرلند ثابت بازی کرد که به‌نظر، حالا سرمربی آذربایجانی‌ها، جانی دبیازی، به او اعتقاد پیدا کرده است و ازاین‌پس جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

 

حق‌وردی پیش از این هم یکی‌دوبار برای تیم‌ملی آذربایجان دقایق کوتاهی به میدان رفته بود، اما این‌بار ثابت بازی کرد. عملکرد خوب مدافع مشهدی در ترکیب تیم‌ملی آذربایجان به کسب نخستین امتیاز این تیم انجامید؛ تیمی که در ۳ دیدار قبلی‌اش ۳ شکست متوالی را به‌دست آورده بود و با وجود این یک امتیاز، نیز در قعر جدول گروهش ایستاده است. اما سؤال اساسی این است که حجت حق‌وردی چرا و چگونه از تیم‌ملی جمهوری آذربایجان سر در آورد.

از ایستگاه مشهد تا تله سومقائیت

باشگاه سومقائیت از باشگاه‌های مشهور فوتبال جمهوری آذربایجان است که در چند سال گذشته به مقصد بازیکنان ایرانی بدل شده است؛ تیمی که پیش از این شریفی و قربانی را هم از ایران جذب کرده بود و حجت حق‌وردی سومین ایرانی آن‌ها به‌شمار می‌رود.

 

حق‌وردی که فوتبالش را از باشگاه بابک عالی‌حرفه‌ای مشهد در رده‌های پایه شروع کرد، خیلی زود توانست با پیوستن به تیم مشهور شهر مشهد، ابومسلم، راه حرفه‌ای‌اش را پیدا کند و با درخشش در ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شود. حق‌وردی ۵۴ بار در ترکیب تیم اصفهانی بازی کرده است و بعد از آن ۹۰ بازی برای پیکان ایران انجام داد. اوج درخشش حق‌وردی در این تیم تهرانی او را تا آستانه پیوستن به پرسپولیس، تیم بزرگ پایتخت، پیش برد، اما برخی اتفاقات و تحولات در باشگاه سرخ‌پوش پایتخت سبب شد حق‌وردی جذب پیشنهاد تیم آذربایجانی شود و به سومقائیت بپیوندد.

این صرفا یک پیشنهاد فوتبالی است!

هنوز خیلی از حضور حق‌وردی در فوتبال آذربایجان نمی‌گذشت که یک‌باره خبر پیشنهاد تیم‌ملی آذربایجان به ستاره مشهدی رسید؛ پیشنهادی که همه را غافل‌گیر کرد، اما حق‌وردی که گویا از قبل برای رسیدن به این مهم برنامه داشت، پذیرفت با پیراهن تیم‌ملی کشوری به‌جز ایران در میادین جهانی حاضر شود. او در مصاحبه‌ای بعد از این اتفاق مدعی شده بود که پذیرفتن پیشنهاد جمهوری آذربایجان صرفا برای فرصت بازی در اروپا و رویارویی با تیم‌های ملی بزرگ فوتبال این قاره است. حق‌وردی حالا به آرزویش که بازی مقابل رونالدو و ستارگان دنیای فوتبال در اروپاست، رسیده است؛ هرچند شاید بازی با پیراهن تیم غریبه چندان به مذاق فوتبال‌دوستان ایرانی خوش نیاید و آن‌ها انتظار داشته باشند فرزند ایران با پیراهن تیم‌ملی کشورش سربازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
انشالله موفق باشه هر جا هست.کار درستی کرد که از فوتبال آلوده ایران جدا شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->